EA SPORTS WRC
EA SPORTS, its in the Game! Kdo by neznal tento ikonický a nezaměnitelný slogan Electronic Arts, který se stal symbolem při spuštění všech sportovních her z dílny tohoto studia. Schválně mi do komentářů napište kdy jste ho slyšeli poprvé. V mém případě to byla Fifa 94.
No a tato zvučná fráze se nyní spojuje s jednou z neuznávanějších značek ve světě rallye WRC. Spolupráce EA a WRC by měla fanouškům přinést dokonalou simulaci rallye. Zní to až moc propagačně? Dobře no, tak jsem se nechal trošku unést. No a có. Jedeme dál. Kromě kariéry, šampionátů, časovek, editoru polepů se určitě nejvíc těšíme na multiplayer až pro 32 a to napříč platformami. Ano, opakuji 32 hráčů! Zní až neuvěřitelně, když například ještě předchozí DiRT 2 nabídl multiplayer maximálně pro 8 hráčů.
Určitě musíme zmínit také Dynamic Handling System (DHS), který slibuje ještě realističtější zážitek z ovládání vozidel. Tento systém by měl reagovat na různé typy povrchu, stavu trati, terénu, nastavení vozidla a v neposlední řadě počasí.
Vývojáři přešli z Ego Enginu na Unreal Engine, který kromě jiného umožní vytvářet ty největší rallye mapy s délkou rychlostních zkoušek více než 30 kilometrů. Celkem jich bude ve hře něco málo přes 200 na 17 světových lokacích. Vozový park bude čítat více než 80 vozů. Jsou to až neuvěřitelná čísla. Očekávání jsou velká a nám nezbývá než čekat do 5. listopadu. Než hra vyjde, tak nás EA začala zásobovat krátkými představovačkami jako je ta následující s názvem Deep Dive (hluboké ponoření). Takže sledujte kanál EA SPORST WRC pro další videa.
Je toho samozřejmě ještě více co by se dalo napsat o novém WRC, ale já se tady dnes nebudu tolik rozepisovat. Tak snad někdy příště. Zatím ahoj.